اجرای طرح نظارتی شبنم در بازار خرمشهر/ کالاهای بدون بارکد ضبط می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی خرمشهر از اجرای طرح نظارتی جلوگیری از ورود کالاهای غیر بارکددار با عنوان شبنم در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح نظارتی شبنم در بازار خرمشهر/ کالاهای بدون بارکد ضبط می‌شود

 

عبدالامیر ربیهاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره بازرگانی خرمشهر همواره در راستای ارتقای سطح نظارتی بر بازار منطقه تلاش می‌کند، اخیراً با اجرای طرح نظارتی شبنم این کنترل را تشدید کرده است.

وی با اشاره به جزئیات این طرح افزود: طرح شبنم به‌ منظور جلوگیری از ورود کالاهای غیر بارکددار در منطقه به اجرا درآمده است و در این خصوص پرونده افراد و فروشندگان متخلف در زمینه فروش اقلام ممنوعه به منظور پیگیری و برخورد تشکیل شده و به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده می‌شود.

رئیس اداره بازرگانی خرمشهر تصریح کرد: بر اساس این طرح ورود کالاهایی نظیر لوازم خانگی، آرایشی، بهداشتی و رایانه‌ای در صورت عدم درج بارکد تخلف محسوب شده، ضبط و جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به علت نامگذاری این طرح خاطر نشان کرد: "شبنم" مخفف شبکه بازرسی نظارت مردمی بوده و در راستای ارتقای سطح سلامت، آرامش و رفاه شهروندان توسط مأموران نظارتی این اداره در حال اجراست.

ربیهاوی خطاب به شهروندان گفت: مردم این منطقه برای اطمینان از اصل بودن کالا می‌توانند از کالای بارکددار عکس گرفته و آن را به سامانه مرتبط اداره بازرگانی ارسال کنند.

وی با ابراز امیدواری از اجرای این طرح به صورت مطلوب اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که اداره بازرگانی، مجمع امور صنفی و گمرک خرمشهر انجام داده است، امیدواریم مردم در این روزها نسبت به خریداری اقلام مورد نیاز و اصل اقدام کرده و در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس اداره بازرگانی خرمشهر در پایان گفت: شهروندان می‌توانند به طور شبانه‌روزی گزارشات و شکایات خود را در زمینه تخلفات اقتصادی به سامانه ارتباطی بازرگانی ایران (124) و ستاد خبری اداره بازرگانی شهرستان خرمشهر ارسال کنند تا پیگیری لازم صورت گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 27 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 23729
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 23729
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->